Thursday, May 26, 2011

Fortel om din påskeferie

Jeg var i Oslo hele påskeferien og det angret jeg ikke. Været var absolutt fantastisk, det var varmt og solen skinte hele dangene. På skjærtorsdag inviterte jeg noen venner til leiligheten min og vi laget vietnamesisk mat. Maten var kjempegod og vi pratet mye og hadde mye moro sammen. På langfredag gikk jeg til skogen og hadde jeg grillemat. Det ver ikke bare jeg, det finnes mange andre folk som hadde også piknikk der. Det følte jeg frisk og sunn. Jeg syntes at jeg må ta joggetur i skogen mye ofte.

På lørdag kjøpte jeg mye mat og drikkevarer fordi alle supermarkedene stengte både på søndag og mandag. Etterpå kjørte jeg til Drøbak, en landsby som ikke er så lang fra Oslo. Naturen var fantastisk og husene var varkre der. På søndag og mandag var jeg hjemme for å lage mat og slappe av. Tida gikk fort men det hadde jeg en fantastisk påskeferie.

No comments:

Post a Comment