Thursday, May 26, 2011

Fortell om din siste ferie

Jeg reiste til Paris for 6 måneder siden. Det tok nesten 2 timer å fly fra Oslo til Paris. Jeg kom til Paris kl. 10. Det var i september og været var fint. Solen skinnet men det var ikke så varmt heller.

Jeb bodde på et lite hotell i sentrum. Den føste dagen i Paris gikk jeg en tur rundt byen. Det var mange mennesker der, mye mer enn i Oslo. Paris var en stor og spennede by med mange ting å se og gjøre. Jeg likte Eiffeltårnet og Louvre Museum best. Jeg måtte stå i kø i nesten 1 time for å komme inn Louvre Museum. Den andre dagen møtet jeg en gammel venn som bodde i Paris. Vi hadde ikke sett hverandre i fem år. Vi spiste lunsjen sammen på en hyggelig restaurant. Paris hadde mange gode restauranter og maten var veldig god. Etterpå gikk jeg langs elven Seine. Det var mange folk som hadde piknikk på elvesidene. Den siste dagen dro jeg på shopping. Paris hadde mange butikker. Jeg kjøpte tre kjoler, to vesker, to genser, et skjerf og et skjørt. Etter tre dager i Paris reiste jeg hjem. Det var en spennende ferie og jeg ville gjerne på komme tilbake ditt.

3 comments:

  1. Fortell om din siste ferie. Jeg reiste til paris for 6 måneder siden. det tok nesten 2 timer fra Oslo til Paris. Jeg kom til Paris kl, 10. Det var september og været var fint. soler skinner. Jeg bodde på et lite hotell i sentrum. Den føste dagen i Paris gikk jeg en tur rundt byen. Det var menge mennesker der,mye mer enn Oslo. Paris var var en stor og spennede by med menge ting å se og gjøre. Jeg likte Eiffeltårnet og Louvre Museum best. Jeg måtte stå i kø i nesten 1 time for å komme inn Louvere Museum. Den andre gagen møte jeg en gammel venn som bodde i Paris. Vi hadde i ikke sett hverandre i fem år. Vi spiste lunsjen sammen på en hyggelig restaurant. Paris hadde mange gode restaurant og god maten var veldig god. Etterpå gikk jeg langs elven seine. Det var mange folk som hadde piknikk på elvesidene.Den siste dagen dro jeg på shopping. Paris hadde mange butikker. Jeg kjøpte tre kjoler

    ReplyDelete