Tuesday, May 24, 2011

Skriv om leiligheten din

Leiligheten min er i tredje estasje i en boligblokk som ligger cirka 6 km fra Oslo sentrum. Det er kort vei til Grefsenkollen hvor du kan gå på ski om vinteren. Bussholdeplass og en Kiwi-butikk er også i nærheten.

Boligblokken ble bygget i 1955 og har sentralvarme. Min leilighet er ikke så stor, cirka 67 kvm, akkurat nok for oss to. Det er to lyse soverom, en stue, et bad og en eget kjøkken. I tillegg er det en balkong som jeg er veldig fornøyd med.

I stua står det en sofa, et sofabord og en stor TV. Mange bilder hanger på veggen. Det er to bokhyller som står ved siden av TV-en. I det større soverommet står en dobbeltseng og et stort klesskap. I det andre soverommet står det en liten seng, en pult og en stol. Jeg liker å jobbe i dette rommet fordi det er et stort vindu her med flott utsikt.

På kjøkkenet er det et nytt kjøleskap, en oppvaskmaskin, en mikrobølgeovn og et lite spisebord i tillegg til en komfyr og kjøkkenbenker. Hver dag bruker jeg mye tid på kjøkkenet for å lage mat.

Badet mitt er ganske lite, men det er veldig pent. Det er alltid lyst, rent og lukter godt.

Jeg har bodd her i et og halv år og er veldig fornøyd med min leilighet.

1 comment: