Tuesday, May 24, 2011

Fortell om hva du gjorde i går

I går var det lørdag og måtte jeg ikke gå på jobb. Jeg våknet klokka 9 og drusjet. Klokka 9.15 spiste jeg frokost med egg og brød og drakk jeg melk. Jeg syntes at det var fint å ha en fri dag fordi jeg hadde mye å gjøre etter en den lange ferien i Paris.

Først vasket jeg klær. Etterpå støvsuget jeg gulvet. Det tok jeg bare 10 minutter å gjøre det fordi leiligheten min er liten. Vinduene var skitne, derfor måtte jeg vaske dem også. Da jeg var ferdig med husarbeid, dro jeg til postkontoret i sentrum for å sende ei pakke til broren min som bor i Vietnam, fordi bursdagen hans kommer snart. Jeg dro også til det favoritt bakeriet mitt for å kjøpe to stykker boller og ei kake. Jeg dro hjem kl. 13:00 og var veldig sulten og sliten. Jeg spiste lunsj og etterpå slappet jeg av hele aften. Klokka 17:00 tok jeg buss til venninna mi og spiste middagen sammen med henne. Hun laget vietnamesisk mat og maten var kjempegodt. Jeg kom hjem klokka 22:00 og var veldig glad å se at leiligheten min var supert ren og jeg hadde gjort mange ting i går.

No comments:

Post a Comment